Ingin Hamil? Berikhtiarlah dengan jus QASEH


Apabila anda dan pasangan merancang untuk mendapatkan zuriat, apa sahaja yang anda dan pasangan minum dan makan perlulah diambikira. Ini kerana pemakanan yang baik dan seimbang akan memberi anda tenaga, membantu meningkatkan kesihatan dan tahap kesuburan serta mencerahkan peluang untuk hamil.

Jus Qaseh ialah gabungan makanan sunnah terpilih yang tinggi kandungan kurma dan madu serta turut diperlengkapkan dengan minyak zaitun, buah tiin, minyak habbatus sauda’, air zam-zam dan za’faran. Kelebihan semua makanan sunnah ini jelas diiktiraf dalam al Qur’an dan hadis Nabi serta turut diperakui menerusi kajian saintifik.

Pilihan kurma jenis pes dalam jus Qaseh membantu mengekalkan khasiat kurma secara semulajadi. Ini menjadikan Qaseh  kaya dengan protin, fruktos, serat & mineral yang sangat  baik untuk kesihatan, memberi tenaga dan meningkatkan tahap kesuburan. Kurma menyokong pembentukan sel darah merah yang sangat diperlukan oleh mereka yang cuba hamil. Di samping itu, kurma juga kaya dengan triptofan, sejenis asid amino yang diperlukan untuk menghasilkan serotonin. Serotonin penting untuk memberi ketenangan kepada tubuh, menstabikan mood, melegakan stress dan  memperbaiki kualiti tidur. Kesemua ini akan mempengaruhi  keseimbangan hormon yang akan meningkatkan kesuburan, insya Allah.

Selain daripada itu, Qaseh mengandungi sejumlah madu asli yang kaya dengan mineral dan asid amino untuk membekalkan nutrisi kepada sistem peranakan serta merangsang fungsi ovari untuk mudah hamil.

Amalan memakan Qaseh akan memudahkan anda dan pasangan menikmati kebaikan dan khasiat semua makanan sunnah ini dalam satu produk. Pastinya ini akan menjimatkan masa dan kos tanpa kompromi terhadap kualiti dan rasa. Amalkan Qaseh secara konsisten sebagai satu ikhtiar untuk mendapat  zuriat kerana di dalamnya terkandung makanan sunnah yang diberkati dan tinggi nilainya dalam Islam serta diyakini sejak zaman berzaman menjadi pemangkin untuk meningkatkan kesihatan dan kesuburan dan seterusnya berserahlah bulat-bulat kepada Allah setelah kita berusaha. Wallahu a’lam.

No comments: